تبلیغات اپلیکیشن در گوگل یا Google Universal App ، یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند است که گوگل در اختیار بازاریابان دیجیتال قرار داده است تا در سادهترین روش بتوانند برنامه های کاربردی خود را به کاربران معرفی کنند.
گوگل ادز یک روش عالی و کارآمد برای پیدا کردن کاربران جدید برای اپلیکیشن شما است. این نوع از تبلیغات به شما امکان میدهد که در بزرگترین شبکههای تبلیغاتی گوگل، اپلیکیشن خود را در معرض نمایش میلیونها کاربر قرار دهید.
علاوه بر این، گوگل با استفاده از یادگیری ماشین (machine learning) برای نشان دادن مناسبترین تبلیغات به کاربران ، به شما در دستیابی به بالاترین نرخ تبدیل ممکن برای کمپین کمک خواهد کرد.
نحوه فعال کردن کمپین تبلیغاتی برای اپلیکیشن
تبلیغ کنندگان نیازی به ایجاد تبلیغات برای مکانهای مختلف ندارند، همچنین گوگل قیمت گذاری و هدف گذاری را برای به حداکثر رساندن نتایج کمپین مدیریت می کند.
اما مواردی وجود دارد که باید بصورت دستی تنظیم شود:
مقدار بودجه روزانه
هزینه برای هر بار نصب (CPI) یا هزینه در هر عمل (CPA)
مکان جغرافیایی
زبان های مورد نظر
تاریخ شروع کمپین
و نوشتن 4 عنوان کوتاه که حداکثر 25 کاراکتر دارد.
همچنین به صورت اختیاری ، می توانید هرگونه تصویر و کلیپ را که مایلید Google هنگام ایجاد تبلیغ خود استفاده کند، اضافه کنید. اگر این موارد تنظیم نشده باشند ، Google تصاویر و فیلم ها را از پلی استور شما ضبط می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ پنجره مراجعه کنید